Cilat jane emergjencat me te
zakonshme gjate fluturimeve me avion?
Nder emergjencat ne fluturim,
arresti kardiak eshte i rralle, me vetem 0.3% te tyre, edhe pse eshte
pergjegjes per 86% te ngjarjeve gjate fluturimit te çojne ne vdekje. Sinkope
(humbje e vetedijes) dhe presinkope jane te zakonshme.
Ne nje studim, keto
perfaqesojne 37.4% te te gjitha emergjencave mjekesore gjate fluturimit. Krizat
epileptike dhe gjendjet pas krizes epileptike perfaqesojne 5.8% te
emergjencave, ndersa komplikacionet nga diabeti 1.6%. Ceshtjet psikiatrike
perfaqesojne 3.5% te emergjencave. Suspekt iktusi (AVC cerebral) perfaqeson
rreth 2% te emergjencave ne fluturim.
Cilat opsione mund te
konsiderohen, perveç oksigjenit shtese, per te permiresuar oksigjenimin ne
pacientet qe zhvillojne probleme respiratore gjate fluturimeve?
Oksigjeni shtese duhet te
jepet kur mjeku dyshon per nje problem respirator, si dhe mund te kerkoje te
zbritet ne kuota me te ulta per te permiresuar oksigjenimin. Si pasoje e ligjit
te Dalton-it si faktit qe fluturimet jane ne pergjithsi te presurizuara per lartesite
rreth 1800 deri ne 2400 metra, pasagjeret kane nje presion parcial te
oksigjenit rreth 60 mmHg (ne nivelin e detit, eshte zakonisht nga 75 deri ne
100 mmHg). Nje zbritje ne lartesi mund te lejoje presione me te larta
oksigjeni, edhe pse kjo kerkon nje perdorim me te larte te karburantit, duke
qene se eshte me i larte ne lartesi me te ulta.
NEJM Shtator 2015
Per me teper mbi kete tematike
mund te lexoni
Jose V. Nable, et al. In –
Flight Medical Emergencies during Commercial Travel. N Engl J Med 2015;
373:939-945